خرید تلویزیون 55 اینچ سونی A80j
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید تلویزیون 55 اینچ سونی A80j
نوشته شده در چهار شنبه 1 دی 1400
بازدید : 114
نویسنده : Pigeon

مشخصات تلویزیون اولد 55اینچ 4k سونی مدل 55a80j

تکنولوژی XR TRILUMINOS PRO به کمک پردازنده تصویر XR، طیف رنگ های بیشتری از یک تلویزیون معمولی در تلویزیون اولد سونی 55A80J تولید می کند و با تجزیه و تحلیل داده ها در هر تصویر به صورت جداگانه، رنگ های طبیعی تر و دقیق تری را به نمایش می گذارد بنابراین تصویر بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک است. ال جی از فناوری ALLM جهت افزایش سرعت تصویر و اجرای بازی در تلویزیون 55NANO80 سری 2021 استفاده کرده است. همچنین ال جی از پردازنده Quad Core Processor 4K کمک گرفته است که سرعتی به مراتب بالا و کیفیتی بی‌نظیر را فراهم خواهد ساخت. ال جی از سیستم عامل پر کاربرد webOS در ساخت تلویزیون LG NanoCell TV 55NANO80 بهره گرفته است و بیشترین دسترسی را به کاربر خواهد داد.

اگر این محصول را قبلا از رمز و راز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. ویژگی جذاب دیگر این تلویزیون پرچمدار سونی کنترل هوشمند منزل به‌وسیله‌ی تلویزیون می‌باشد که برای این امکان باید دستگاه‌های سازگار دیگری در منزلتان داشته باشید. برای اطلاع از جشنواره‌ها، تخفیف‌های مناسبتی ویژه و تماشای ویدیوهای جذاب آنباکسینگ محصولات حتما نیناکالا در اینستاگرام و تلگرام را دنبال نمایید. رنگ‌دهی و نورپردازی در این محصول به صورت چشم‌نوازی واقعی نشان داده شده که به وسیله‌ی قابلیت XR Color، XR Triluminos Pro، XR HDR Remaster رنگ‌های واقعی‌تر از واقعیت را در پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

بخش زیادی از این کیفیت بالا به عمق رنگ مشکی در این پنل ها مربوط می شود به گونه ای که هیچ پنل دیگری نمی تواند چنین عمق رنگ مشکی ارائه کند و همانطور که میدانیم کیفیت رنگ مشکی تاثیر به سزایی بر کیفیت دیگر رنگ های تلویزیون نیز دارد. از این رو پنل های اولد تصاویری با رنگ هایی زنده و روشن ارائه می کنند و از این نظر در رتبه بالاتری از تلویزیون های LED قرار می گیرند.

تلویزیون اولد سونی مدل A80J از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و به پردازنده Cognitive XR مجهز شده است. پردازشگر XR سونی تصاویر را پردازش میکند و آنها را به همان روشی که چشم انسان برای رنگ و عمق واقعی تمرکز میکند، بهبود میبخشد. سونی این تلویزیون را به فناوری XR OLED Contrast مجهز کرده است و از طریق آن رنگ های مشکی را عمیق تر و رنگ های روشن را روشن تر نمایش میدهد و با ایجاد تضاد رنگی باعث میشود تا صحنه ها واقعی تر به نظر برسند.

بینهایت برنامه در تلویزیون سونی A80j

این شرکت در تلاش است با کم کردن هزینه ها و نقطه مقابل آن، با ارتقای سطح کیفی محصولات یک ‌رقابت با ارزش در بازار ایجاد کند. اکنون این شرکت توانسته است تلویزیون سونی مدل A80J، را تولید کند که از لحاظ ظاهری شیک و بادوام هستند. سیستم صوتی بی نظیر این تلویزیون با بهره‌گیری از فناوری Dolby Atmos/Dolby Vision صدایی فراتز از حد انتظار را به آن می‌بخشد.

بلند‌گوهای این محصول با استفاده از فناوری موسوم به Acoustic Surface Audio+ طوری طراحی شده‌اند که صدا به صورت مستقیم از وسط صفحه نمایش تولید می‌شود. ساب ووفری که در این تلویزیون تعبیه شده است طنین صدای تولید شده را در وجود شما ثبت کرده و تجربه‌ای واقعی‌ از صحنه‌ی نمایش را به شما القا می‌کند. این سیستم صوتی با حجم صوتی ۶۰ وات صدایی بسیار قدرتمند و بی‌نظیر را تولید کرده که در نوع خود حجم صوتی بالایی برای یک تلویزیون ۵۵ اینچی است.

تلویزیون‌های ارزان قیمت با کیفیت و کارایی مناسب خود طیف وسیعی از نیازها را پاسخ خواهند داد و نیازی به هزینه‌های بیشتر نیست. کارایی بی‌نظیر، کیفیت 4K و قیمت ایده‌آل سبب فروش بالای این محصول از بدو تولید شده است. ال جی همیشه به عنوان پیشرو در صنعت تلویزیون شناخته شده و هر ساله با تغییرات بسیار زیاد نسبت به قبل به میدان رقابت خواهد آمد. این امر کمک کرده هر ساله خواسته‌های طرفداران از ال جی، بیشتر و بیشتر شود. تلویزیون 55 اینچ ال جی یکی از معیارهای ال جی برای موفقیت است و ال‌جی از جدیدترین دستاورهای خود در این تلویزیون‌ها کمک گرفته است.

نقد و بررسی تلویزیون سونی 55a80j

به طور کلی پرفروش ترین سایز تلویزیون همان نمایشگرهای 55 اینچ هستند؛ چون هم از نظر قیمتی به صرفه تر هستند و هم اینکه بیشتر منازل با اندازه این تلویزیون ها همخوانی دارند. سایز 65 اینچ برای منازل با متراژ بالاتر بکار می رود و افراد باید مقدار بیشتری برای خرید تلویزیون هزینه کنند. بیشتر کاربران برای تلویزیون های پیشرفته بالارده و گران قیمت سایز 55 اینچ را ترجیح می دهند و برای مدل های ال ای دی سراغ سایزهای بزرگ تر 65 و 75 اینچ می روند.

تلویزیون 49 اینچ ال جی Un71006

در سال 2020 تلویزیون 55 اینچ سونی مدل‌های متفاوتی را به خود دید و بهترین بازدهی ممکن را فراهم ساخت. سونی همیشه به محصولاتی با دوام معروف بوده و محصولات تولیدی کمپانی سونی همیشه بیشترین سطح رضایت را در بین برندهای متفاوت داشته‌اند. در ادامه به بررسیارزانترین و بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سونی در سال 2020 شامل تلویزیون 55 اینچ ارزان قیمت SONY 55X7500H و Sony 55X8000H و Sony 55X9000H و Sony 55X9500H پرداخته‌ایم. این پردازنده سرعت تصویر بالایی را به ثبت رسانده و قطعا می‌تواند بیشترین کارایی را ایجاد نماید. همچنین سیستم صوتی این تلویزیون برابر 20 وات است و صدایی سه بعدی را به همراه خواهد داشت.

براکت دیواری تلویزیون ثابت

این پردازشگر مانند مغز انسان اشیا موجود در تصویر را تشخیص میدهد و با بهبود جزییات باعث میشود تا تصاویر مانند آنچه در واقعیت هستند نمایش داده شوند. همچنین با پردازش صدا باعث میشود تا صدا و تصویر کاملا با یکدیگر هماهنگ باشند. پردازنده XR سونی چیزی فراتر از هوش مصنوعی و پردازشگرهای به کار رفته در سایر تلویزیون ها است.

پردازش مبتنی بر تصاویر، با پشتیبانی از BRAVIA XR R با اضافه کردن تنظیم رنگ، اشباع، روشنایی، بردار حرکت، پهنای باند و موارد دیگر دقت را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. نتیجه این صحنه های استثنایی تصاویر واقعی با عمق بیشتر، بافت های واقعی تر و رنگ های طبیعی تر است. در تلویزیون های پیشرفته ی سونی محتوا یا منبع هر چه باشد، از سرگرمی نزدیک به 4k لذت خواهید برد. پردازشگر شناختی XR به حجم عظیمی از داده ها دسترسی پیدا می کند و بافت ها و جزئیات از دست رفته را هوشمندانه همانند تصاویر دنیای واقعی بازآفرینی می کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون سونی ۶۵ اینچ 80j , تلویزیون سونی 2021 , تلویزیون سونی 65x95j , تلویزیون سونی سری j , تلویزیون سونی a9j , تلویزیون سونی a9h , تلویزیون سونی a8h , قیمت تلویزیون سونی 55a90j , تلویزیون فورکی , تلویزیون 120 هرتز سونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: